niedziela, 11 listopada 2012

Liebster Blog





Zostałam wyróżniona:)





Wyróżniony bloger odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. 
Sam również wyróżnia 11 osób i zadaje im swoje 11 pytań. 
Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Dziękuję za ten gest Aleksandrze z Marilyn Red Kitchen

Oto i moje odpowiedzi:
1. Ulubiona herbata lub kawa? Oczywiście latte, najlepiej ogromne:)
2. Piosenka która przywołuje wspomnienia? Jest ich całe mnóstwo....tak jak i mnówsto różnych wspomnień;)
3. Ulubiona potrawa z dzieciństwa? Uwielbiam leniwe i potrawkę z kurczaka.
4. Ulubione warzywo? Szpinak, kocham pod każdą postacią
5. Klasyczne naleśniki czy amerykańskie pancakes? Zdecydowanie naleśniki
6. Nakrycie głowy czy szal lub chusta? Nie jestem wybredna, jednak co roku dokupuję czapki zimowe:)
7. Słone czy słodkie? Słodkie
8. Ulubiony kwiat? Konwalie, pachną obłędnie, i są takie delikatne.
9. Ulubiony gatunek filmowy? Lubię różne filmy, tu nastrój dyktuje wybory, nie przepadam za horrorami
10. Ulubiona książka? Ciężko o jedną, ale po ''Gringo wśród dzikich plemion'' W. Cejrowskiego miałam ochotę sprzedać wszystko i spakować plecak;)
11. Ciasto drożdżowe czy ciężki sernik? Trudny wybór, chyba jednak drożdżowe:)

I moje pytania:
1. Miejsce,w które chciałbyś pojechać?
2. Przyprawa, bez której nie możesz się obyć?
3. Smak, który przywołuje uśmiech?
4. Najlepszy sposób na jesienne smutki?
5. Książka, która nie dała Ci o sobie zapomnieć?
6. Prowadzę bloga, ponieważ.....?
7. Ranny ptaszek czy nocny marek?
8. Na Świeta marzysz o......?
9. Ulubiona potrawa wigilijna?
10. Zapach domu do dla Ciebie....?
11. Bardziej pasuje do Ciebie: twardo po ziemi czy z głową w chmurach?


Moje nominacje:

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróznienie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany! Dopiero teraz do mnie dotarło, że zostałam przez Ciebie wyróżniona :) Dzięki serdeczne to szalenie miłe :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:) Anonimowych komentatorów proszę o podanie chociaż imienia. Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Zapraszam Was również do polubienia mojego profilu na Facebooku, a będziecie na bieżąco z nowymi wpisami:)